Sluta leta julklapp! #Bkwine


Vinlandet Frankrike -Trend och Tradition.
Vinboken som är fulladdad med nyttig och uppdaterad fakta. En bok för den som vill lära sig mer om vinets grunder och utveckling. Boken är även skriven för den mycket duktiga redan utbildade sommeliern. Boken går in grundligt och är mycket välskriven! Boken har legat framme i mitt hem under hela hösten och har fungerat som ett lexikon och kom-på-mig-själv bok, att vissa saker skall jag kunna om jag är i branschen. Bilderna är så vackert och känslomässigt tagna och boken för med sig en känsla att vilja lära sig mer om vinets kultur och historiska vingslag! Samt efter en kort stunds läsande så blir jag bra sugen på att resa till Frankrike och bara njuta av ett gott glas vin och mängder av klassiskt frankt gastronomi! Så sluta leta efter den perfekta julklappen, här är den! 
Tack till Britt och Per Karlsson som lät mig få ta del av ett exemplar! 
Boken finns i bokhandeln, Adlibis,  

God Jul Till Er alla! Och skål! 
Av Vin blir jag berusad av Historia och kultur! 

Kommentarer

Populära inlägg